هزار ساله که رفتی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

هزار ساله که رفتی

دستـشُ میگیری

نگرانت میشم دور میشی ، میری نگرانت میشم

دست ـت رو میگیره دور میشه ، میره

تو رو از دست دادن تلخه ، نفس گیره

دستام یخ کردن تو سرم آتیشه

وقتی از هم دورین نگرانت میشه

هزار ساله که رفتی

 

 

من هنوز پشت شیشه ـم
 
موهاتُ باد برده عطرشُ مونده پیشم
 
حالُ روزم خوبُ خوش نیست بی تو نا آروم ـم
 
به یادت که میفتم نگرانت میشم نگرانت میشم ؛
 
نازکی، رنجوری تویه ظاهرم نه ،یاغی و مغروری
 
چشمات میخندن ، تویه قاب ِ چوبی نگرانت هستم،
 
روبراهی ، خوبی
 
 
هزار ساله که رفتی من هنوز پشت شیشه ـم
 
موهاتُ باد برده عطرشُ مونده پیشم
 
حالُ روزم خوبُ خوش نیست بی تو نا آروم ـم
 
به یادت که میفتم نگرانت میشم
 
 
بگو این بار، به دلش پابند نیست
 
تویه عکس تازه ـت باز هم میخندی
 
اون که پیش ـش بوده ، عشق هم حالیشه
 
اگه باز هم عاشقی شی نگرانت میشه
 
هزار ساله که رفتی
 
  ابی


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت9:05---27 مهر 1392
فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !
سلام عید شمام مبارک ببخشین اگه نشد سر بزنم سرم شلوغ بود معذرت واقعا


یــــــاس
ساعت23:42---22 مهر 1392
کجااااااااااااایی مسعود خان؟؟؟ عید اومد از نوع قربونش ...!!!

یــــــاس
ساعت21:11---1 مهر 1392

باز پاییــز است؛

اندکی از مهـــر پیداست...

حتی در این دوران بی‌مهـــــری؛

باز « پاییـــز » زیباست....


مهـــرت، زیبا؛

پاییـــزت خجسته


یــــــاس
ساعت23:44---25 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |